logo

Darbo laikas

I-V 10:00 - 19:00
VI 10:00 - 19:00

Telefonas

+370 612 18211

Ivo Nikkolo yra vienas seniausių ir unikaliausių Estijos dizainerių prekių ženklų, įkurtas 1994 metais. Ivo Nikkolo kolekcijos sukurtos taip, kad atitiktų aukštus šiuolaikinės moters poreikius ir gyvenimo būdą – išskirtinėse kolekcijose susitinka originalus dizainas, aukščiausios kokybės europietiški audiniai ir aukščiausios kokybės produkcija. Ivo Nikkolo siūlo originalų dizainą, kuriame dėmesys detalėms ir žaismingumas derinamas su tikrai elegantiška klasikine išvaizda.

Prekės ženklas buvo sukurtas sovietmečiu, kai vartotojai buvo įpratę turėti labai mažai, bet pradėjo vertinti aukštos kokybės mados dizainą. Ivo Nikkolo, Kirke Aron ir Jüri Siim žengė drąsų tiems laikams žingsnį ir sukūrė drabužių liniją tiek vyrams, tiek moterims, kuri, nepaisant Ivo Nikkolo kuklumo, buvo pavadinta jo vardu. 1994 m. pavasarį Taline, Suur-Karja gatvėje, duris atvėrė pirmoji Ivo Nikkolo parduotuvė.

 

Ryžtinga vizija ir tvirtas braižas Ivo Nikkolo prekės ženklą apibūdino nuo pat pradžių. Moteriškų drabužių kolekcija, skirta užimtai ir savimi pasitikinčiai moteriai, yra klasikinė geriausia savo forma, o netikėtos ir žaismingos detalės sukelia emocijas.

1996 m. mados prekės ženklas išsiplėtė į Suomiją, o 1998 m. apčiuopimas pasiekė dar toliau – Švediją, kur Ivo Nikkolo prekės ženklas NK prekybos centre atsidūrė šalia prestižinių Europos mados prekių ženklų.

2006 m. Ivo Nikkolo prisijungus prie „Baltika Group“, pagrindinis šio sprendimo tikslas buvo tolimesnė plėtra. Ivo Nikkolo kolekciją galima įsigyti 38 pardavimo vietose Baltijos šalyse, Skandinavijoje ir Rusijoje, be internetinės parduotuvės.

 

Kur tik prekės ženklas įsitvirtina, spontaniškai atsiranda būrys Ivo Nikkolo gerbėjų – tai moterys, vertinančios netradicinę klasiką, kruopštų audinių pasirinkimą ir išskirtinumą detalėse. Prekės ženklas vertinamas ne tik Baltijos šalyse, bet ir mados scenos profesionalų visame pasaulyje – mados tendencijas prognozuojantis pasaulinis lyderis WGSN ne kartą Ivo Nikkolo įvaizdžio kampaniją įvertino kaip vieną geriausių pasaulyje.